Doktor24 lemondás

A Doktor24 szolgáltatásainak lemondása fontos szabályokhoz kötött, legyen szó időponttörlésről vagy előfizetés megszüntetéséről.



Időpont lemondása (páciensként)

A Doktor24 járóbeteg-ellátásainál érvényes szabályok szerint:

  • Lemondásnak számít, ha nem jelenik meg a foglalt időponton, vagy azt két munkanapon belül mondja le.

  • Ebben az esetben a szolgáltatási díj 70 %-át számítják fel átalánykárként.

  • Ezt a díjat 5 munkanapon belül kell rendezni, különben jogi úton is behajtható, és új időpontot sem lehet foglalni addig.

Ajánlott lépések:

  1. Ha tudod, hogy nem tudsz elmenni, mond le időben (legalább 2 munkanappal előtte).

  2. Nehéz esetben (pl. hirtelen betegség) érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot, mert egyes esetekben mérlegelhetik a kötbér elengedését.

  3. A díjfizetést utald át vagy fizesd be személyesen.


Kedvezménykártya-előfizetés lemondása (subscription)

A Doktor24 kedvezménykártyájára vonatkozó ÁSZF (webshop):

  • Időkorlát nélküli felmondás lehetséges, az előfizetés bármikor megszüntethető.

  • Ha pedig a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül történik a lemondás, és még nem vettél igénybe szolgáltatást, akkor a teljes előfizetési díjat vissza lehet kérni.

  • Ha már igénybe vettél bármilyen szolgáltatást, a díj nem téríthető vissza 14 napon túl sem.

Hogyan mondhatod le az előfizetést?

  • Írásban, e-mailben vagy postai úton jelezd egyértelműen, hogy lemondod a kedvezménykártya-előfizetésedet.

  • Ezt el lehet küldeni a webshopos ügyfélszolgálat e-mail címére vagy postai címére: például   ugyfelszolgalat@doktor24.hu vagy a 1134 Budapest, Váci út 37. címre.

  • Ne feledd: a díjvisszatérítési igényt is írásban kell jelezni a 14 napos határidőn belül .

Információk